Logo
 
 

SAP Business One Self Help

Dokumentation

Vil du vide mere om den seneste version af din SAP Business One? Vil du vide, hvornår en bestemt support pakke bliver frigivet? Find sådanne oplysninger om software udgivelser, opgradering og vedligeholdelse her.

Bekendtgørelser

Vi har pt. ingen bekendtgørelser.

Andre Supportmuligheder

SAP Business One - SAP Help Portal Page at: http://help.sap.com/businessone

SAP Business One Remote Support Platform (RSP)

Remote Support Platform (RSP) er designet til at beskytte kundens installation af SAP Business One ved at yde automatiseret fjernsupport til mange firmaer på en gang.

BEMÆRK VENLIGST:
Fra 1. juni 2013, vil det være obligatorisk at installere, konfigurere og uploade System Status Report (SSR) fra Remote Support Platform (RSP) til SAP Business One.

 
Applikationen overvåger hele SAP Business One-miljøet. Ved i betydelig grad at reducere tiden mellem at et problem opstår og identificeres til det løses, minimerer Remote Support Platform problemets effekt på kundedatabaser og -processer. Ved at levere oplysninger om statussen for SAP-installationen, reduceres de nuværende supportomkostninger og fremtidig beslutningstagning forenkles.

Læs mere i denne pdf

 

SAP Community Network (SCN)

Hver dag ændrer SAP Community Network (SCN) den måde tusindvis af SAP brugere arbejde på. Medlemmer hjælper hinanden med at løse problemer, lære og opfinde nye måder at gøre tingene på – hurtigere. Find ud af, hvordan du får forbindelse til andre SAP Business One brugere for at dele indhold, viden og ressourcer. Du kan også abonnere på SCN nyhedsbreve for at modtage nyheder om teknologi, forretningsprocesser, business intelligence, it-ledelse, udvikler-relateret indhold og cloud computing ved SAP. Til det mere fokuserede publikum tilbyder SCN Momentum nyheder til nyheder for moderatorer og plads-redaktører.

Gå til Sap Community Network

 

SAP Business One Notes

SAP har en on-line selvhjælp som hedder ”SAP Business One Notes”. Som SAP Business One kunde har du heldigvis fuld adgang til dette site og det omfattende bibliotek. Du skal bruge dit SAP login (S-bruger og password) for at få adgang til informationerne. Hvis du ikke har et login eller har glemt / mistet det, kan du kontakte os og vi kan hjælpe dig videre. Har du SAP login klar, kan du klikke på nedenstående link til SAP Business One Notes og få adgang til de mange informationer om SAP Business One, som findes på dette site!

Når du har fundet det du søger efter vil du blive forsynet med nedenstående punkter vedrørende vigtigheden af dine søgeresultater:

  • SAP HotNews er SAP Notes med højeste prioritet. Disse noter indeholder løsninger til problemer, der kan forårsage systemnedbrud eller tab af data. Derfor er disse noter meget vigtige for dig hvis du er berørt af problemet.
  • SAP TopNotes er de vigtigste noter vedr. en komponent eller en delkomponent som er rapporteret på kundesupport sager der er lukket med succes.

     

Gå til SAP Business One Notes

 

SAP Business One Kunde Portal

Som SAP Business One kunde har du direkte adgang til SAP Business One Kunde Portal. Her kan du finde flere supportinformationer, løsningsoverblik, implementeringsinformationer, læring, træning og nyheder om SAP Business One. Du skal også her bruge dit SAP login (S-bruger og password) for at få adgang til informationerne. Hvis du ikke har et login eller har glemt / mistet det, kan du kontakte os og vi kan give dig dette.

Gå til SAP Business One Kunde Portal