Logo
 
 

                                   Slip for forældede lagerbeholdning

Hold styr på hele dit lager og vær sikker på, at din lagerbeholdning er opdateret. Produmex WMS gør det nemt for dig, fordi hele dit lager er digitalt, som gør det nemt for dine medarbejdere at holde styr på opgaverne, produkterne og status. 

Hent brochure om Produmex WMS

Hvad vores kunder siger om Produmex WMS

"We have been using SAP Business One and PDMX WMS since 2008 to

manage and optimize our logistic services to our life sciences and healthcare

customers. Both systems have successfully evolved along with our needs."

Dries Snaet, Site Manager, Movianto

Håndtér værkstedsgulvet, produktion og pakkeopgaver via touch skærm.

Produmex WMS er designet til ikke blot at håndtere in-bound og out-bound logistiske funktioner og intern lagerstyringsprocesser. Produmex WMS tilbyder fokuserede funktionaliteter, der giver support til distributører og producenter til at møde kunderne, industrien og lovkravene. 

Som for eksempel at udvælge kundesegmenter med FEFO lager rotation og skannerne GS1 og SSCC's nummerplade til at øge hastigheden for transaktioner og materiale flowet gennem hele virksomheden.

Produmex WMS arbejder i lokationer, zoner samt ruter, der alt sammen er med til at effektivisere arbejdet på lageret.

Sporbarhed, batchnummerering, og RMA håndtering er naturligvis også en del af løsningen. Automatisk genopfyldnings funktionalitet, lageroverførsler, cross-docking, holdbarheds informationer samt QA, er ligeledes funktioner der der gør det muligt at strømline lageret.
Produmex WMS kan som standardversion understøtte mange forskellige virksomhedstyper.

Sådan opnår du bedre lagerstyring med Produmex WMS

  • Den hastighed din virksomhed har brug for, for at være konkurrencedygtig i dagens marked
  • Ledelsen får realtids data, så de kan træffe hurtige, bedre og sikre beslutninger
  • Hjælp til at træffe den rette kundestrategi
  • Korrekt forsendelse af produkter og øge kundeservicen   
  • Reducere returvarer og mindske antallet af kundekreditter
  • Reducere forældet inventar og øge overskuddet med FEFO lager rotation
  • Mærkbar reducering af papirarbejde og data fejl
  • Øget produktivitet 
  • Møde BRC og FDA revision krav om begrænset sporbarhed på 4 timer 
YDERLIGERE INFORMATIONER
Send os en Email
Læs med på vores ERP blog hvor vi deler ud af al vores viden
Hvad vores kunder siger