Logo
 
 

Ny supportprocedure

[11.04.2019]
I Boyum IT Danmark arbejder vi løbende på at forbedre vores service generelt.

Vi arbejder med opkvalificering, med metoder, med kvalitetssikring osv., og i særdeleshed arbejder vi i denne tid på at forbedre oplevelsen når du henvender dig til vores support.

HVAD ER OPTIMERET?

Vi har optimeret strukturen for at undgå, at du henvender dig forgæves til supporten. Derfor vil du sikkert opleve, at vi er meget optaget af at alle supportsager bliver korrekt dokumenteret og sendt til vores supportmail: supportdk@boyum-it.com.


Formålet hermed er, at vi altid får registreret din henvendelse korrekt, at din henvendelse indeholder nødvendig dokumentation, og at vi med det samme får den dirigeret hen til en medarbejder, der er i stand til at begynde at arbejde med den.

Vi oplever allerede nu, at vi er i stand til at håndtere langt flere henvendelser, og at den gennemsnitlige tid pr. henvendelse er blevet mindre.

Læs resten af hvad vi har gjort for at optimere vores support på vores hjemmeside.