Logo
 
 

I Boyum IT Danmark arbejder vi løbende på at forbedre vores service generelt. Vi arbejder med opkvalificering, med metoder, med kvalitetssikring osv., og i særdeleshed arbejder vi i denne tid på at forbedre oplevelsen når du henvender dig til vores support.

Hvad er optimeret?

Vi har optimeret strukturen for at undgå, at du henvender dig forgæves til supporten. Derfor vil du sikkert opleve, at vi er meget optaget af at alle supportsager bliver korrekt dokumenteret og sendt til vores supportmail: supportdk@boyum-it.com.


Formålet hermed er, at vi altid får registreret din henvendelse korrekt, at din henvendelse indeholder nødvendig dokumentation, og at vi med det samme får den dirigeret hen til en medarbejder, der er i stand til at begynde at arbejde med den.

Vi oplever allerede nu, at vi er i stand til at håndtere langt flere henvendelser, og at den gennemsnitlige tid pr. henvendelse er blevet mindre.

Følg din egen support-sag

Som næste skridt vil vi åbne yderligere for vore systemer, så du som kunde har bedre mulighed for at følge din sag. Målet er at skabe fuld transparens.

Dernæst vil vi indføre ny løsning på telefoni, således ,at vi altid sikrer, at alle opkald bliver modtaget og arkiveret så, at vi har lettere ved at sikre opfølgningen på disse. Forhåbentlig vil du som kunde også opleve dette som en forbedret kundeservice.

Vi vil komme med flere tiltag i løbet af den kommende tid, og vi vil løbende opdatere denne her side, når der sker mere/nyt på denne front.

YDERLIGERE INFORMATIONER
Send os en Email
Læs med på vores ERP blog hvor vi deler ud af al vores viden
Hvad vores kunder siger